Suma de Fraccions de diferent denominador

divendres, 24 d’octubre del 2008

Per a repassar les sumes de Fraccions de diferent denominador he trobat un programa del Govern de Canàries en el que pots fer les fraccions i autoccorregir-les.
Recorda:
1er: Calcula el MCM dels denominadors.Eixe serà el denominador.
2on: Per calcular el numerador divideixes el MCM entre el denominador i el que et dona el multipliques pel numerador.

EXEMPLE:

MCM(2,4,8) = 8

PRIMERA FRACCIÓ: 8 : 4 x 3 = 6 (numerador de la primera fracció)
SEGONA FRACCIÓ: 8 : 8 x 2 = 2 (numerador de la segona fracció)

TERCERA FRACCIÓ: 8 : 2 x 6 = 24 ( numerador de la tercera fracció)


ENTRA ACÍ per practicar.

6 Comments:

Anònim said...

m'ha anat molt bé aquest blog a l'hora de practicar per a p'exàmen de matemàtiques, gràcies!!

Ana said...

M'alegre molt, sols per això ja val la pena continuar preparant mes cosetes.Si vols pots sugerir algun tema en el que tingues problemes. Salutacions anònim. Ana.

Anònim said...

he entrat aqui per fer memória de tot aquest tema, pero se que hiha altres tecniques per arrivar al mateix resultat, el podries posar, nomes es una sugerencia

Anònim said...

MOLTES GRÀCIES PER POSAR AQUEST BLOC. M'ENCANTA!! M'HAS AJUDAT A TREURE UN 8 I MIG AL CONTROL DE MATEMÀTIQUES I TENIA QUE TREURE UN 6 MÀXIM PER APROVAR L'EXAMEN!! UN ALTRE COP: GRÀCIES!! :D <3

Ana said...

M'alegre. Espere que continue servint-te els següents exàmens. Si tens cap dubte, pregunta.

ABIR said...

desde el dia que vaig posar aquesta pagina `m'ha anat tot bé.Vaig treure 8 i 9 en matemátiques, gracies

 
Matemàtiques Eso - Wordpress Themes is powered by WordPress. Theme designed by Web Hosting Geeks and Top WordPress Themes.
por Templates Novo Blogger